ILMAINEN TOIMITUS YLI 69€ TILAUKSIIN

Ruokahalu

8 vinkkiä laihdutukseen pääsiäisen aikana

Pääsiäinen on aivan nurkan takana ja sen mukana odottaa monia mukavia pääsiäislounaita, joita tänäkin vuonna voimme juhlia puhtaalla omallatunnolla, ilman että joutuisi tekemään PCR-testejä tai murehtimaan liikaa koronasta.

Mutta vaikka juhliin osallistuminen perheen ja ystävien kanssa on tietysti mukavaa, monella on muitakin huolenaiheita, kun iso pääsiäispöytä on täynnä herkkuja nautittavaksi.

Pääsiäislounas voi olla suuri haaste jokaiselle, joka haluaa laihtua. Tämä johtuu siitä, että useimmat ruoat sisältävät runsaasti rasvaa ja kaloreita. Lisäksi ei ole täysin epänormaalia istua pitkään ruokapöydän ääressä, mikä lisää riskiä syödä tavallista enemmän. Mikä ei ole optimaalinen uudenvuodenlupauksen pitämiseksi.

8 vinkkiä painonnousun välttämiseen laihdutuksen aikana

Mutta onneksi voit tehdä paljon itse ennen pääsiäislounasta, sen aikana ja sen jälkeen, jotta painosi ei vaikuta. Ja siksi tässä artikkelissa annamme sinulle 8 tehokasta vinkkiä, jotka pitävät sinut laihalla pääsiäislounaan läpi.

Vinkki 1: Muista syödä kotoa.

Varmista, ettei sinulla ole nälkä, kun menet pääsiäislounaalle. Koska muuten voi olla vaikea syödä pieniä määriä herkullista ruokaa jota tarjoillaan. Syö sitten ravitsevaa ruokaa, kuten kaurapuuroa tai ruisleipää, jotka pitävät sinut kylläisenä pidempään ennen kuin lähdet kotoa. Vaihtoehtoisesti voit ottaa ravintolisää, jossa on ravintokuitua, joka on erityisesti kehitetty tuntemaan kylläisyyttä pidempään, mikä on luonnollinen lisäys. Glukomannaani-lisä on täydellinen valinta kylläisyyden tunteeseen ja auttaa ehkäisemään himoa.

Vähennä majoneesia, remouladia ja voita syödessäsi pienempiä annoksia. Sen voi tuntea vaa'alla.

Vinkki 2: Syö pienempiä annoksia Pienten annosten

Syöminen on jotain, jota ruokavaliot ympäri maailmaa suosittelevat aina painonpudotuksen aikana, eikä se itse asiassa ole turhaa. Koska lisäämällä vähemmän ruokaa lautaselle et yleensä syö liikaa, mikä on optimaalista painonpudotuksen kannalta. Toinen hyvä neuvo on leikata ruoka pienemmiksi paloiksi, vaikka tekisi mieli syödä enemmän. Koska pääsiäislounas vie yleensä oman aikansa, ja näin voit silti syödä sillä välin syömättä liikaa. Lisäksi voit myös harkita remouladin, majoneesin ja voin välttämistä, koska ne sisältävät usein suuria määriä kaloreita ja rasvaa.

Vinkki 3: Hanki yleiskatsaus valikosta

Tietenkin voit helposti saada yleiskatsauksen valikosta, jos olet se, joka järjestää pääsiäislounaan. Mutta jos et ole sinä se, joka järjestää pääsiäislounaan, on hyvä idea ottaa yhteyttä isäntään koskien ruokalistaa, kuinka monesta ruoasta on kyse ja missä järjestyksessä ne tulevat. Koska tiedät mitä ruokia voit syödä ja mitä kannattaa välttää tai syödä vähemmän.

Vinkki 4: Älä anna muiden vaikuttaa itseesi

Tunnelmaan voi helposti innostua, varsinkin kun vieressäsi oleva henkilö sanoo "pääsiäinen on vain kerran vuodessa, pakkohan sitä onp maistaa...." Emme voi kiertää sitä tosiasiaa, että me ihmiset vaikutamme toisiimme ja vaikka haluaisi noudattaa painonpudotussuunnitelmaa, olivat tavoitteet mitkä vain, voi olla vaikea vastustaa pääsiäislounaan aikana nousevaa odotusta. Pysähdy siis ennen kuin puutut asiaan ja selitä tilanne pöytänaapurille.

Vinkki 5: Vähennä hiilihydraatteja

Pääsiäislounas sisältää yleensä suuren määrän hiilihydraatteja, koska syömme paljon perunoita, ruisleipää ja ranskalaista leipää sekä muuta paljon hiilihydraatteja sisältävää ruokaa. Hiilihydraattien nauttiminen painonpudotuksen aikana ei välttämättä ole hyvästä, ja siksi kannattaa vähentää hiilihydraattipitoisten ruokien saantia tai käyttää luonnollista hiilihydraattisalpaajaa, jonka tehtävänä on estää hiilihydraattien imeytyminen. Hyvä vaihtoehto hiilihydraattien salpaajaksi ovat Cannellin Bean Capsules, jotka on erityisesti suunniteltu vähentämään hiilihydraattien määrää, jonka kehosi tarvitsee sulattaa. Ja tällä tavalla edistät terveellistä painonhallintaa sanomatta hyvästit ruoalle, jota rakastat eniten.

Vinkki 6: Vähennä (välttäkää) alkoholia

Nestemäiset kalorit ovat pahimpia, koska ne eivät luo mitään positiivista ("kiinteitä" kaloreita) kohtaan, mikä saa sinut tuntemaan olosi kylläiseksi. Päätä siis jo kotoa lähtiessäsi kuinka monta olutta, lasillista viiniä tai snapsia aiot juoda, sillä kalorien saanti voi karkaa nopeasti yhdestä. 1 lasillinen viiniä vastaa noin 100 kaloria, 1 pääsiäisolut noin 160 kaloria ja 1 snapsi noin 70 kaloria, joten kun mieliala on huipussaan, kalorin saanti voi ihan hyvin juosta. Vaihtoehtoisesti voit ilmoittautua kuljettajaksi – näin vältyt myös sosiaaliselta alkoholipaineelta.

Vinkki 7: Virvoitusjuomat tai vesi

Vaikka haluaisit pitää huolta painostasi, se ei tarkoita, että sinun tarvitsee vain juoda vettä koko illan aikana. Useimmiten tarjolla on muita juomia, kuten virvoitusjuomia, jolloin voi olla hyvä ottaa yhteyttä isäntään ja tarkistaa onko siellä sokeritonta virvoitusjuomaa tai kuplavettä. Vaihtoehtoisesti voit tuoda oman juoman kotoa.

Muista treenata pääsiäislounaan jälkeisenä päivänä, jotta ruoansulatus ja rasvanpoltto käynnistyvät.

Vinkki 8: Lenkki seuraavana päivänä

Pääsiäislounaan jälkeisenä päivänä on hyvä kaivaa esiin juoksukengät pientä kortteli-kierrosta varten. Se ei ole vain terveellistä ruuansulatukselle, vaan myös polttaa ne ylimääräiset kalorit, jotka sait edellisenä päivänä suuren lounaan aikana. Muista siis harjoitella erityisen pitkään seuraavana päivänä. Ja jos sinulla ei ole energiaa ylimääräiseen pitkiin lenkkeihin tai pyöräilyyn, voit harkita energialisäyksen antamista Active T5 Plus -kofeiinipillereillä, jotka myös lisäävät luonnollisesti rasvanpolttoa.

Voit pitää "huijauspäivän" puhtaalla omallatunnolla

Koska pääsiäislounas voi hyvinkin tuhota jatkuvan laihdutuksen aikana kokemasi hyvät taipumukset, on tärkeää, että et häpeä syödä tai hemmotella itseäsi silloin tällöin "huijauspäivällä". Sillä laihdutus on iso tehtävä, joka vaatii suuria elämäntapamuutoksia ruokavalion muutoksen ja säännöllisen liikunnan muodossa, ja vaikka pääsiäispöydän herkkuja ei tarvitsisi syödä pois, on tärkeää olla häpeämättä. syö liikaa. Vahva motivaatio laihduttaa on tärkeintä onnistuaksesi kestävässä painonpudotuksessa.

Lue myös nämä