• klarna
    Luotettavat maksutavat

    Verkkopankkimaksu tai osta nyt ja maksa myöhemmin

  • Ilmainen toimitus aina yli 50€ ostoksiin

    Luotettavat ja nopeat toimitustavat

  • Asiakkaan tietoturva

    Tietosi ovat meillä turvassa

Fitness liikunta ja ruokavalio: Tavoitteena terveys

Säännöllisellä liikunnalla on nähty olevan lukuisia positiivisia vaikutuksia terveyteen ja hyvinvointiin. Aktiivinen liikunta auttaa rentoutumaan ja vähentämään stressiä, kohottaa kestävyyttä ja voimatasoja sekä tietysti polttaa rasvaa. Liikunta ehkäisee myös elintasosairauksia, kuten sydän- ja verisuonitauteja sekä diabetesta. WeightWorldin monipuolisten lisäravinteiden ja apuvälineiden avulla saat enemmän irti treenistäsi. Kun tiedät olevasi hyvässä kunnossa ja näytät upealta, on helppo hymyillä!

Fitness ei ole pelkkä muotibuumi

Sanana Fitness on viime vuosina ollut trendikäs, ja moni on hurahtanut erilaisiin trenditreeneihin ja fitness-dieetteihin. Kyseessä ei kuitenkaan ole pelkkä buumi, vaan hyväkuntoisuus sekä kehon ja mielen tasapaino ovat aina tavoittelemisen arvoisia asioita.

Nykyisin moni meistä tekee istumatyötä, jossa luonnollisen liikunnan määrä on vähäistä. Samaan aikaan syötävää riittää liiaksikin, ja monen ruokavaliossa on ylen määrin lisättyä sokeria, suolaa ja huonoja rasvoja. Ei ole ihmekään, että hyväkuntoisuudesta on tullut entistä tavoitellumpaa. Fitnessin muuttuminen ilmiöksi kertoo siitä, että ihmisten pitää nykyään pakottaa itsensä liikkeelle, kun aiemmin fyysiseltä rasitukselta välttyminen oli vaikeaa ja ruoka oli niukempaa. Liikkumisen ei kuitenkaan tarvitse olla epämiellyttävää! Jokaiselle löytyy varmasti mieluisa tapa liikkua erilaisten sykettä nostattavien ja kuntoa kasvattavien lajien joukosta. Fitness-harrastukseen ei myöskään välttämättä tarvita suuria summia rahaa. WeightWorldin tuotteiden ja ohjeiden avulla voit kätevästi urheilla oman kotisi mukavuudessa.

Fitness ja terveys

Fitness tähtää kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Jos tavoitteenasi on laihdutus, on säännöllinen liikunta tärkeää, koska se edistää rasvanpolttoa. Säännöllinen liikunta on painonhallinnan, terveen ruoansulatuksen ja kokonaisvaltaisen terveyden kulmakivi. Liikunta myös tukee mielenterveyttä ja immuunijärjestelmää. Ihmiset, jotka harrastavat liikuntaa säännöllisesti, elävät keskimäärin pidempään ja terveempinä kuin he, jotka eivät liiku. Säännöllinen urheilu voi myös ehkäistä ikääntymisen merkkejä. Kun harrastat liikuntaa nuorena ja keski-ikäisenä, kiität itseäsi vanhemmalla iällä!

Säännöllisellä liikunnalla on lukemattomia terveyshyötyjä. Liikunta ehkäisee elintasosairauksia, kuten sydän- ja verisuonitauteja sekä diabetesta. Se voi parantaa mielialaa ja ehkäistä stressiä sekä masennusta - kun alat treenata, voit huomata, kuinka mielialasikin nousee kohisten. Liikunta parantaa myös unen laatua ja auttaa sinua välttämään unettomat yöt. Fitness tukee hyvää itsetuntoa ja auttaa sinua tuntemaan olosi upeaksi!

Aerobinen liikunta tehostaa hapenottokykyä, jolloin jaksat arjessa paremmin, eikä sinun enää tarvitse puuskuttaa portaissa. Sykettä nostava liikunta myös suojelee sydäntä ja auttaa ehkäisemään sydän- ja verisuonitauteja. Lisäksi se parantaa ihon terveyttä. Liikunnan jälkeen hehkut positiivista energiaa, ja voit melkein tuntea stressin sulavan pois kehostasi! Koska liikunta auttaa sinua rentoutumaan ja lievittää stressiä, se myös tukee immuunijärjestelmää. Kun kehosi voi hyvin, se jaksaa taistella sairauksia vastaan paremmin.

Fitness ja ruoka

Terveellinen ruokavalio on erittäin tärkeä, jotta voit saada kaiken irti treenistäsi ja palautua mahdollisimman nopeasti. Oikeanlainen ruoka on myös tärkeä osa laihdutusta ja painonpudotusta. Tunnetun sanonnan mukaan laihdutus on 20% urheilua ja 80% ruokavaliota. Urheilu polttaa rasvaa, mutta ei tee tyhjäksi ylensyöntiä tai jatkuvaa napostelua. Terveellinen ruokavalio on fitnessin A ja O.

On tärkeää syödä riittävästi. Aineenvaihdunnan kannalta on parempi syödä viisi kevyttä ateriaa päivässä kuin kolme suurempaa ateriaa. Syö terveellinen aamiainen, lounas ja illallinen ja kaksi kevyttä välipalaa päivän aikana, niin aineenvaihduntasi pysyy täydessä terässä ja rasvanpoltto tehostuu! Se voi aluksi tuntua ristiriitaiselta, mutta lyhyet ateriavälit ja kevyet annoskoot ovat laihduttajalle ihanteellinen ruokailumalli. Kun kituutat pitkiä iltapäiviä ilman välipaloja, sinun on vaikeampi hallita annoskokoa illalla, kun vihdoin pääset ruoan ääreen. Aterioiden ja välipalojen suunnitteleminen etukäteen auttaa välttämään ylensyöntiä. Sivuiltamme löydät myös lisäravinteita, jotka edistävät kylläisyyden tunnetta ja auttavat nujertamaan makeanhimon.

Mitä sinun sitten oikein pitäisi syödä? Tasapainoisuus ennen kaikkea - kehosi tarvitsee hiilihydraatteja, proteiineja ja hyviä rasvoja. Syö runsaasti kasviksia ja hedelmiä. Voit myös hyödyntää tehokkaita lisäravinteita, jotka auttavat sinua saavuttamaan parhaita lopputuloksia. Kreatiini, arginiini ja proteiini tehostavat lihasten suorituskykyä, minkä vuoksi ne ovat fitness-harrastajien keskuudessa suosituimpia lisäravinteita.

Muista myös juoda riittävästi - nesteytys puhdistaa elimistöä ja auttaa sinua treenaamaan kovempaa. Urheillessa hikoilet nesteitä ja haitta-aineita pois kehosta, joten nestehukan välttämiseksi on kiinnitettävä erityisesti huomiota riittävään juomiseen.

Hyödynnä kreatiinia ja muita fitness-lisäravinteita

Kreatiini, proteiini ja muut fitness-lisäravinteet tehostavat treeniä ja auttavat sinua rakentamaan lihasmassaa. Kreatiini on kolmen aminohapon luonnollinen yhdiste, joka tehostaa energian välitystä lihassoluissa ja auttaa siten lisäämään toistojen määrää sekä treenaamaan raskaammilla painoilla. Kreatiinin luonnollinen tuotanto ja sen saanti ruokavaliosta on kuitenkin erittäin vähäistä, joten moni ammattimainen kehonrakentaja ja Fitness-trainer vannookin kreatiini-lisäravinteen nimeen!

Aminohappolisät, Noxadrene sekä muut massanlisääjät tarjoavat lisää voimaa treeniin ja tehoa rasvanpolttoon. Fitness-lisäravinteet voivat myös auttaa lihasten treenin jälkeisessä palautumisessa. Muista, että lisäravinteet on suunniteltu käytettäväksi osana monipuolista ja terveellistä ruokavaliota.

Helpota näkyvien tulosten saamista kätevillä lisävarusteilla

WeightWorldin treenivarusteiden avulla voit ottaa kaiken irti treenistäsi! Vartaloa muokkaavat asusteet, kuten Slim Belt ja Waist Trainer, auttavat sinua tehostamaan rasvanpolttoa vatsan seudulta. Yhdistettynä terveelliseen ruokavalioon nämä vatsaa pienentävät välineet ovat laihduttajan paras ystävä!