ILMAINEN TOIMITUS YLI 69€ TILAUKSIIN

Aineenvaihdunta

Näin pääset eroon ylimääräisistä kiloista ennen kesää - 7 tehokasta vinkkiä

Kesä on aivan nurkan takana, ja pian voimme odottaa pitkiä, valoisia kesäiltoja grillauksen merkeissä, hauskanpitoa puutarhassa ja hyvää pitkää kesälomaa. Kuten tiedätte, Suomen kesäsää on hyvin oikukas, emmekä koskaan tiedä mitä odottaa. Toivomme kuitenkin, että tänä kesänä aurinko paistaisi, jotta voisimme nauttia siitä täysillä lähtemällä rannalle esittelemään juuri ostettuja bikinejämme.

Ja vaikka olisi mukavaa olla bikinikunnossa heti, kun bikinit ovat hommattu, tämä ei valitettavasti ole aina niin. Koska talven aikana monet meistä ovat luultavasti saaneet hieman ylimääräistä rasvaa vartaloonsa, ja siksi ennen kaikkea haluavat pitää ison talvipuseron yllä piilottaakseen rasvavarastonsa.

Vaikka tietysti oma kroppa on hyväksyttävä sellaisena kuin se on kaikkine "puutteineen" ja ylikiloineen, ei ole häpeä halu saada kesäkuntoon.

Juuri siksi annamme tässä artikkelissa 7 konkreettista vinkkiä siitä, kuinka pääset parhaiten (ja helpoimmin) bikinimuotoon - riippumatta siitä, vietätkö tämän vuoden kesän Thaimaan eksoottisella rannalla vai kotikylän terassilla.

Monille naisille on täysin normaalia häpeä vartaloaan ja ulkonäköään .

Sinun ei tarvitse pelätä rantaa tai bikinejä

Monet naiset pelkäävät kesää ja rantaa eivätkä halua löytää bikinejä kaapista, koska he pelkäävät, etteivät he pysty täyttämään yhteiskunnan kauneusihanteita. Mutta meidän pitäisi osoittaa kunnioitusta erolle ja hylätä ajatus, että tiukka ja täydellinen bikinivartalo on ehdottoman onnen lähde. Olemme kuitenkin suuria kannattajia kehon terveenä pitämisessä ruokavalion ja liikunnan avulla, mikä pudottaa ylimääräisiä kiloja. Motivaatio kehon tiukentamiseen ei siis saa olla se, että haluat olla bikinikunnossa. Loppujen lopuksi meri ei välitä siitä, miltä bikinivartalosi näyttää. Hyppää siis mereen (tai uima-altaaseen), elä elämää ja nauti lomastasi.

Ensisijainen motivaatiosi saada kuntoon kesäksi pitäisi olla se, että haluat elää terveellisempää elämää pudottamalla ylimääräisiä kiloja. Se, että rungosta tulee hieman kiinteämpi, jotta voit esitellä uusia kauniita bikinejäsi suurella luottamuksella, on vain lisäbonus.

7 tehokasta vinkkiä kauniiseen kesävartaloon

Tässä mielessä olemme löytäneet 7 hyvää ja tehokasta vinkkiä, joilla pääset kesäkuntoon hauskalla ja tehokkaalla tavalla, jotta voit esitellä bikinejäsi ylpeänä. Annamme sinulle molemmille vinkkejä harjoitteluun, kuinka muuttaa ruokavaliotasi ja muuttaa käsitystäsi itsestäsi, jotta olet tyytyväinen heijastukseen. Näin voit toivottavasti itsesi paremmin, kun käyt rannalle bikineissä useita kertoja tänä kesänä.

Ja jos kaikki muu epäonnistuu, et silti ole tyytyväinen bikinivartaloasi. Sitten loppujen lopuksi sinun ei tarvitse huolehtia siitä, kuinka bikinit sopivat sinulle.

Olemme kuitenkin vakuuttuneita siitä, että alla olevien 7 vinkin avulla sinun ei tarvitse pysyä poissa rannalta tai kylpeä haalari päällä. Uskomme sinuun, sinun pitäisi luultavasti päästä maaliin ja saada se kaunis kesävartalo, josta unelmoit.

1. Syö enemmän terveellisiä, vähemmän epäterveellisiä

Parhaat ja nopeimmat tulokset painonpudotukseen, jonka saat muuttamalla ruokavaliota. Täällä huomaat suhteellisen nopeasti tuloksia energiatasossasi sekä vatsassa, joka tulee vähemmän turvonneeksi. Hyvä neuvo on syödä terveellisesti ja tasapainoisesti kaikilla kolmella aterialla. Syö karkeaa, paljon kasviksia, terveellisiä öljyjä ja vähärasvaisia ??proteiinilähteitä.

Hiilihydraatit voivat kuitenkin olla vähän syyllinen, mutta niitä voi myös olla vaikea poistaa kokonaan ruokavaliosta, varsinkin koska monet tanskalaisista suosikkiruoista ovat korkeat hiilihydraattipitoisuudet. Täällä voit hyödyntää luonnollista hiilihydraattien salpaajaa, ja voimme erityisesti suositella White Kidney Beans -kapseleita, jotka on erityisesti suunniteltu vähentämään sulattamiesi hiilihydraattien määrää, mikä on ihanteellinen painonpudotuksen aikana.

Ja tietysti, vaikka suuret jäätelöt helteessä saattavat tuntua houkuttelevalta, älä syö tai minimoi makeisten, kakkujen, alkoholin, virvoitusjuomien ja muiden vastaavien makeiden herkkujen saantia, jotka ovat vain tyhjiä kaloreita.

Syö paljon kasviksia, täysjyvätuotteita ja vähärasvaisia ??proteiinilähteitä. Se voi auttaa sinua painonpudotuksessa.

2. Kokeile mehu- tai keitto- dieettiä

Keitto- ja mehu- dieetit ovat olleet suosittuja monta vuotta. Lyhyesti sanottuna se tarkoittaa, että 3-7 päivän ajan vedät vain keittoa tai kasvismehuja. Vaikka laihduttaisitkin tällaisen ruokavalion aikana, sitä ei tietenkään pidä nähdä ruokavaliona, vaan ne ovat sen sijaan tapa aloittaa terveellisempi elämäntapa. Se on myös loistava tapa puhdistaa kehoa, luoda parempi tasapaino ja täyttää varastot välttämättömillä vitamiineilla ja kivennäisaineilla.

3. Luonnolliset lisäravinteet ja laihdutuspillerit

Jotta saat etulyöntiaseman kilpailussa kesäkuntoon pääsemiseksi, voit harkita luonnollisten lisäravinteiden ja laihdutusvalmisteiden käyttöä. Täällä voimme erityisesti suositella ravintolisää, jossa on puhdasta vihreää kahvia, joka on loistava klorogeenihapon lähde, joka auttaa antamaan aineenvaihduntaasi ja energiaasi luonnollisesti. Jos haluat kiihdyttää aineenvaihduntaasi, voit harkita kofeiinipillerien yhdistämistä Raspberry Ketone Plus -valmisteeseen, mikä voi myös auttaa tehostamaan energiaasi ja rasvanpolttoa. Yhdistämällä nämä kaksi lisäravintoa saat selkeän rasvaa polttavan pommin, joka todella antaa sinulle parhaat olosuhteet pudottaa ylimääräiset kilot ennen kesää.

4. Säännöllinen liikunta

Toinen varma voittaja kesäkuntoon pääsemisen saavuttamisessa on tietysti liikunta. Noudata siis vähintään Tanskan terveys- ja lääkeviraston suosituksia olla fyysisesti aktiivinen vähintään 30 minuuttia päivässä kohtalaisella tai korkealla intensiteetillä. Enemmän harjoittelua on kuitenkin parempi, ja parhaan tuloksen saavuttamiseksi suosittelemme, että etsit yhden tai useamman hyvän ystävän (tai otat kumppanisi hinaukseen), jotta voitte motivoida toisianne harjoittelemaan. Tällä tavalla yhteisöllisyys ja viihtyisyys voivat auttaa sinua pääsemään liikkeelle myös päivinä, jolloin se voi olla vaikeaa.

5. Totu bikineihin

Pitkän talven jälkeen isolla talvitakilla ja lämpimillä norjalaisilla villapaidoilla voi olla hyvä idea henkisesti tottua taas pienempiin vaatteisiin. Joten pue bikinit päällesi, kun kävelet ympäri taloa - olitpa sitten ruoanlaittoa, siivoamista tai puhelimessa puhumista - ja katso usein peiliin, jotta tunnet olosi mukavaksi siinä. Tämä on myös hyvä neuvo, kun ostat uusia bikinejä, jotta tiedät kuinka ne istuvat (ja kiristyvätkö oikeista paikoista) tai eivät ryömi takamusta ylös.

Opi hyväksymään itsesi ja ulkonäkösi. Itseluottamus säteilee voittoa.

6. Opi hyväksymään itsesi

Puuttuuko sinulta itseluottamus mennä uimarannalle uusissa bikineissäsi, vaikka ne istuvat täydellisesti? Yritä siis "manipuloida" aivojasi rakastamaan ja hyväksymään ulkonäkösi. Voit tehdä tämän tekemällä meditaatioharjoituksen, jossa istut hiljaisessa paikassa silmät kiinni 5-10 minuuttia joka päivä keskittyen hengitykseen ja kertomalla itsellesi, että rakastat ja hyväksyt ulkonäkösi. Se saattaa kuulostaa hieman hippiläiseltä, mutta se on itseluottamusharjoitus, jossa vakuutat itsellesi, että olet tarpeeksi hyvä sellaisena kuin olet ja näytät upealta bikineissäsi.

7. Uni hoikemmalle vartalolle

Nukkuminen on tärkeää, ja jos et nuku tarpeeksi, se vaikuttaa negatiivisesti ruokahalun säätelyyn ja aineenvaihduntaan ja ruokahalu lisääntyy roskaruoalle ja makeisille. Lisäksi tutkimukset osoittavat myös, että univajeesta kärsivät ihmiset kuluttavat keskimäärin 500-800 ylimääräistä kaloria päivässä, koska impulsseja ja ruokahalua on vaikeampi hallita. Muista siis nukkua suositellut 7-8 tuntia joka yö - se ei ole terveellistä vain painolle, vaan unen puute voi myös johtaa immuunijärjestelmän heikkenemiseen, korkeaan verenpaineeseen, stressiin tai sydänsairauksiin. Jos sinulla on vaikeuksia nukahtaa ja kaipaat apua, kannattaa harkita ruokavaliolisän ottamista Montmorency-kirsikoista, jotka sopivat unihäiriöihin ja unettomuuteen.

Lue myös nämä