Ilmainen toimitus aina yli 59€ ostoksiin

Palvelemme arkipäivisin klo 11:00 to 13:00

Rahat takaisin-takuu

Money back gurantee

  1. Asiakastyytyväisyystakuumme koskee valikoituja tuotteita, jotka on valmistettu yrityksemme omille tuotemerkeille, kuten MaxMedix, WeightWorld, mySmile, Eco Masters ja Viaman.
  2. Tuotteitamme ei ole suunniteltu parantamaan, hoitamaan tai ehkäisemään minkäänlaisia vaivoja tai sairauksia.
  3. Jos olet hankkinut tarjouksessa tai alennuksessa olevia tuotteita, saat korvauksen ostohetkellä voimassa olevan tarjouksen mukaisesti.
  4. Tuotteen korvaamisen tai palautuksen käsittely kestää vähintään 10 päivää, joten odotathan käsittelyyn tarvittavan ajan.
  5. Asiastyytyväisyystakuu on voimassa kaikkiin suoraan sivustoiltamme, tai asiakaspalvelustamme puhelimitse hankkimiisi tuotteisiin. Tukkuasiakkaamme tai jälleenmyyjämme eivät ole velvoitettuja tarjoamaan samanlaisia palveluja.
  6. Vastaanotamme korvauspyyntöjä vain asiakkailtamme. Emme ota huomioon tukkuasiakkaiden ja/tai jälleenmyyjien korvauspyyntöjä.
  7. Jolleivat tuotteet ole viallisia, korvaamme ainoastaan tuotteiden ostohinnan. Lähetyskulut tuotteiden tilauksen tai palautuksen yhteydessä eivät sisälly korvaukseen.
  8. Emme vastaa valitsemasi lähetyspalvelun aiheuttamasta tuotteiden katoamisesta. Suosittelemme käyttämään luotettavaa palvelua, joka mahdollistaa lähetyksesi seuraamisen.
  9. Asiakastyytyväisyystakuu ei vaikuta, vaan on lisänä lakisääteisiin oikeuksiisi. Takuu toimii käyttöehtojemme alaisuudessa.
  10. Tarjoamme rahojen palautuksen tyytyväisyystakuun mukaisesti silloin, kun tuotetta on käytetty vähäisimmän määritellyn ajanjakson mukaisesti. Jos siis suosittelemme tuotteen käyttämistä 3 kuukauden ajan, korvaamme 3 kuukauden käytöstä aiheutuneet kulut. Sama sääntö pätee myös silloin, kun suositeltu käyttöaika on 10 päivää, 28 päivää ja niin edelleen. Jos tuotteen käyttöaikaa ei ole erikseen määritelty, on se vähintään 3 kuukautta.
  11. Vain yksi korvauspyyntö taloutta kohden.
  12. Seuraavat korvausvaatimukset, jotka koskevat muita toimivia tuotteita, käsitellään yrityksessämme, ja mahdollisesta korvauksesta päätetään erikseen.
  13. Korvausvaatimuksen voi tehdä ainoastaan, jos tuotetta on käytetty käyttöohjeiden mukaisesti.
  14. Aloittaaksesi korvausvaatimuskäsittelyn, lähetä sähköposti osoitteeseen [email protected]. Kerro tilausnumerosi, sekä kuinka olet käyttänyt tuotetta. Kuvaile tuotteen käyttöä mahdollisimman yksityiskohtaisesti, ja liitä mukaan valokuvia tai muita asiaankuuluvia todisteita.
  15. Vilpillisen korvausvaatimuksen kohdalla pidätämme itsellämme oikeuden vaatia takaisin korvaussumma sekä muut, käsittelystä mahdollisesti aiheutuneet lisäkulut.
  16. Pidätämme itsellämme oikeuden muuttaa, päivittää tai poistaa tyytyväisyystakuukäytäntömme milloin tahansa. Voit vierailla tällä sivulla nähdäksesi mahdolliset muutokset. Asiakastyytyväisyystakuu on päivitetty viimeksi 08/2021.