Palvelemme arkipäivisin klo 10.30am to 12.30pm

5 turvallista ja tehokasta rasvanpolttoruokaa laihdutukseen

Aineenvaihdunnan kiihdyttäminen voi auttaa sinua laihdutuspyrkimyksissäsi. Tietyt termogeeniset ruoka-aineet ja mausteet hoitavat homman luonnollisesti ja turvallisesti! Nämä termogeeniset rasvanpolttajat edistävät painonpudotusta vähentämällä elimistöön kertynyttä rasvaa. Rasvaa polttava ruokavalio voi koostua monenlaisista elementeistä, ja olemme koonneet tähän artikkeliin 5 termogeenistä ruokaa, jotka potkaisevat aineenvaihduntasi käyntiin.

  1. Chilipippurit

    chilipippurit varressa lehtineen

    Tuliset chilipippurit ovat tehokkaimpien aineenvaihduntaa tehostavien termogeenisten ruokien joukossa. Niiden sisältämällä kapsaisiini-yhdisteellä on biogeenisten ominaisuuksiensa ansiosta positiivinen vaikutus oksidaatioon. Runsaasti mikroravinteita sisältävät chilipippurit auttavat myös tukemaan koko kehon terveyttä, eivätkä niiden hyödylliset ominaisuudet suinkaan rajoitu painonhallintaan. Jos et kuitenkaan pidä tulisesta ruoasta voit ottaa chilipippurit osaksi ruokavaliota kätevän ravintolisän muodossa.

  2. Black Pepper

    irtonaista mustapippuria lusikassa

    Seuraava tarkastelun kohteeksi pääsevä termogeeninen ruoka-aine on mustapippuri. Sen lisäksi että sen on hyödyllinen osa luonnollista rasvaa polttavaa dieettiä, on sillä runsaasti myös muita terveellisiä ominaisuuksia. A-, K- ja C -vitamiineja sekä natriumia, kaliumia ja kalsiumia sisältävä mustapippuri voi tehostaa aineenvaihduntaa.

  3. Kofeiini

    Kupillinen kahvia ja ympärillä irtonaisia kahvipapuja

    Kahvia löytyy usein termogeenisten ja rasvaa polttavien lisäravinteiden resepteistä, ja tähän on tietysti hyvä syy. Kofeiini edesauttaa rasvan poistumista solukudoksesta, ja tehostaa lisäksi aineenvaihdunnan toimintaa. Kahvista löytyy useita aktiivisia biologisia yhdisteitä, joilla voi olla aineenvaihduntaa stimuloiva ja kiihdyttävä vaikutus. Jos tahdot ottaa kahvin hyödyt käyttöösi jätä kuitenkin kahvikermat ja sokerit lisäämättä! (1)

  4. Pellavansiemenet

    ylitsevuotava kulho pellavansiemeniä ja lusikka

    Pellavansiemenet ovat oiva lisä rasvaa polttavaan ruokavalioon, sillä ne sisältävät paljon liukenevaa kuitua, ja veteen sekoitettuna niistä saa limaisen seoksen, joka auttaa hillitsemään ei-toivottuja mielihaluja. Pellavansiemeniä kannattaa kuitenkin nauttia rouheeksi jauhettuna eikä kokonaisina.

  5. Vihreä tee

    kupillinen vihreää teetä ja ympärillä tuoreita teelehtiä

    Vihreä tee sisältää kofeiinia, jonka katekiinien on tieteellisesti todistettu olevan hyödyllisiä kehoon varastoituneen rasvan vähentämisessä. Runsaasti katekiineja sisältävä vihreä tee -uute voi auttaa ehkäisemään LDL-kolesterolia sekä kehon rasvaa. (2)

Nämä termogeeniset rasvanpolttajat kuuluvat top 5 -listaamme, mutta jos niiden lisääminen rasvaa polttavaan ruokavalioon tuntuu hankalalta - voit aina korvata ne puhtailla ja tehokkailla rasvanpolttotableteilla. Valitse termogeeninen ravintolisä, joka yhdistää kaikki yllä mainitut rasvaa polttavat ruoka-aineet, jotta voit saavuttaa haluamasi tulokset. Rasvaa polttavat ravintolisät sisältävät myös tärkeitä vitamiineja, mineraaleja ja aminohappoja, jotka vähentävät väsymyksen tunnetta ja antavat päivääsi lisäpotkua. Tehokas koostumus takaa sen, että jaksat kulkea kohti terveystavoitteitasi.

  1. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7369170
  2. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17557985

Lue myös nämä

Suositellut Tuotteet

Jaa