• klarna
    Luotettavat maksutavat

    Klarna, verkkopankkimaksu & pankkikortit

  • Ilmainen toimitus yli 50€ ostoksiin

    Ennen klo 18 tehdyt tilaukset lähtevät samana päivänä

  • Rahat Takaisin-takuu

    Koskee valittuja tuotteita

Toimitus

Toimitus

Toimimme yhteistyössä Postin ja UPS:n kanssa, mikä takaa tuotteiden nopean ja luotettavan perille saapumisen.

Milloin tilaukseni saapuu perille?

Toimimme yhteistyössä Postin ja UPS:n kanssa, mikä takaa tuotteiden nopean ja luotettavan perille saapumisen. Pakkauksessa ei mainita lähettäjän tai tuotteen nimeä, joten lähetyksen ulkoasusta ei voi päätellä mitä se sisältää.

Jos teet tilauksesi ma-pe ennen klo 18 käyttäen Postin palveluja, lähetyksesi saapuu perille lähetystavasta riippuen joko 5-6 tai 14 arkipäivän kuluttua tilauksesta. Klo 18 jälkeen tehdyt tilaukset lähetetään seuraavana päivänä. UPS-lähettipalvelun kautta tehdyt tilaukset saapuvat perille 1-2 arkipäivän kuluttua tilauksesta. Jos teet tilauksesi viikonloppuna, tilauksesi lähtee eteenpäin maanantaiaamuna. Pyhäpäivisin tehtyjen tilausten käsittelyyn voi kulua yksi ylimääräinen päivä.

Voit noutaa Postin kautta tehdyt tilaukset lähimmästä postikonttoristasi saapumisilmoitusta tai lähetystunnusta vastaan. Jos käytät tilauksen vastaanottamiseen UPS:ää, pakettisi toimitetaan ilmoittamaasi osoitteeseen lähettipalvelulla. Lähetyksen vastaanottaminen vaatii allekirjoituksen.

Millaisessa paketissa tuotteeni lähetetään?

Pakkauksessa ei mainita lähettäjän tai tuotteen nimeä, joten lähetyksen ulkoasusta ei voi päätellä sen sisältöä.

Entä jos en ole paikalla lähetyksen saapuessa?

Voit estää tätä tapahtumasta käyttämällä seurantanumeroa, jonka avulla voit vaivatta seurata lähetyksen kulkua sekä saapumisaikaa Royal Mailin tai UPS:n verkkosivuilla. Postipaketit toimitetaan lähimpään postiisi, ja voit noutaa paketin kun sinulla on aikaa. Jos et ole kotona lähetyksen saapuessa, UPS jättää sinulle tiedon toimitusyrityksestä, sekä puhelinnumeron, johon voit soittaa uuden toimitusajan sopimiseksi. Otamme myös sinuun yhteyttä varmistaaksemme, että paketti saapuu oikeaan osoitteeseen. Jos sinulla on kysyttävää koskien lähetyksien toimittamista tai yksinkertaisesti tarvitset apua tilauksesi seurannassa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme – vastaamme mielellämme kysymyksiisi.

Minne WeightWorld toimittaa tilauksia?

WeightWorld toimittaa tilaukset koko Suomen alueelle ja yli 50 muuhun maahan ympäri maailmaa. Lähetyskulut ja tilauksen saapumisaika riippuu sijannistasi.

Voiko toimitusosoitteeni olla eri kuin laskutusosoitteeni?

Kyllä. Toimitusosoitteesi ei tarvitse olla sama kuin laskutusosoite. Voit järjestää toimituksen esimerkiksi työpaikallesi tai tuttavasi osoitteeseen, jos tiedät ettet ole kotona toimituksen saapuessa. Muistathan myös, ettei kukaan voi lähetyksen ulkonäön perusteella päätellä, mitä tilauksesi sisältää.

Kuinka voin seurata lähetyksen kulkua?

Voit seurata tilauksesi kulkua käyttämällä Royal Mailin tai UPS:n seurantanumeroa, jolloin voit vaivatta seurata lähetyksen kulkua. Lähetämme sinulle seurantanumeron automaattisesti tilausvahvistuksen yhteydessä.

Tilaukseni ei ole vielä saapunut perille, miten minun tulisi toimia?

Jos tuotteesi ei ole saapunut perille sovittuun aikaan mennessä, voit käyttää tilauksen yhteydessä saamaasi postin tai UPS:n seurantanumeroa selvittääksesi lähetyksen sijainnin. Huomaathan, että lähetti on voinut jo kertaalleen yrittää toimittaa tilauksesi. Voit myös aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme – vastaamme mielellämme kaikkiin lähetysten kulkua koskeviin kysymyksiin.

Tilauksen seuranta:

HUOM! Postin seurantapalvelu aloittaa toiminnan vasta, kun lähetys on saapunut Suomeen (noin kaksi päivää lähetyksestä). Mikäli haluat jäljittää lähetyksesi aiemmin, voit tehdä sen täällä.


Kirjoita 13-numeroinen seurantanumero: