• klarna
    Luotettavat maksutavat

    Klarna, verkkopankkimaksu & pankkikortit

  • Ilmainen toimitus yli 50€ ostoksiin

    Ennen klo 18 tehdyt tilaukset lähtevät samana päivänä

  • Rahat Takaisin-takuu

    Koskee valittuja tuotteita

Usein kysyttyä

Usein kysyttyä

Täältä löydät vastaukset tavallisimpiin meille tulleisiin kysymyksiin. Toivomme, että löydät täältä vastauksen kysymykseesi. Autamme sinua kuitenkin mielellämme, joten jos sinulla on kysymys, johon et löydä vastausta, joten älä epäröi ottaa meihin yhteyttä.

Tietoa meistä

  1. Missä WeightWorld sijaitsee?
    Yrityksemme sijainti on Croydonissa, Etelä-Lontoossa, jossa meillä on vahva suomalainen asiakaspalvelutiimi sekä varasto, josta tuotteet lähetetään eteenpäin asiakkaille. Pyrimme tarjoamaan ensiluokkaista palvelua kaikissa tilanteissa.
  2. Onko verkkokaupasta ostaminen turvallista?
    Ostaminen WeightWorld -verkkokaupasta on turvallista. Yrityksemme huolehtii asiakkaiden tietosuojaturvasta. Tiedot käsitellään ainoastaan Verisign-suojatun yhteyden ylitse palveluntarjoajan maksamisjärjestelmään. Verisign-yhteys tarkoittaa, että tiedot kulkevat turvallisen yhteyden kautta, eivätkä ulkopuoliset pääse lukemaan kortin tietoja. Mitään maksukorttitietoja ei tallenneta verkkokaupan järjestelmiin ja tilauksesi saapuu perille ilman, että kukaan tietää mitä pakkaus sisältää. Emme myöskään luovuta tietojasi yrityksemme ulkopuolisille tahoille.
  3. Onko teillä liiketiloja, josta voin ostaa tuotteitanne?
    Ei. WeightWorld.fi toimii ainoastaan verkossa. Hankimme tuotteemme eri toimittajilta ympäri maailman, minkä vuoksi pystymme toimittamaan asiakkaillemme laadukkaimmat tuotteet edullisin hinnoin. Fyysiset liiketilat nostaisivat hintoja huomattavasti - tavoitteemme on tarjota tuotevalikoimaamme halvimpaan mahdolliseen hintaan.
  4. Kuinka kauan WeightWorld on ollut toiminnassa?
    WeightWorld perustettiin vuonna 2005 ja on siitä lähtien auttanut tuhansia naisia ja miehiä pudottamaan painoa ja pysymään terveinä. Suomenkielinen sivusto aloitti toimintansa vuonna 2017, ja kehitämme toimintaamme jatkuvasti. Sivuston perustamisesta lähtien tavoitteemme on ollut auttaa ihmisiä löytämään apu painonhallinnallisiin ja terveydellisiin haasteisiin. Sivustomme toimii tällähetkellä 10 eri Euroopan maassa ja laajennamme toimintaamme jatkuvasti.

Maksaminen

  1. Mitkä maksutavat teille käyvät?
    Tarjoamme asiakkaillemme useita eri maksutapoja. Voit valita alla mainituista maksutavoista itsellesi sopivimman vaihtoehdon. Maksutapahtuma näkyy laskutustiedoissasi www.WeightWorld.fi –nimellä. Olemme toimineet alalla jo yli kymmenen vuotta, joten voit turvallisin mielin tehdä tilauksesi verkkokaupastamme. Luotto- ja pankkikorttimaksu onnistuu Visalla, AMEX, MasterCardilla sekä Maestrolla. Luottokorttimaksun yhteydessä pakollisia tietoja ovat luottokortin numero, tarkistusnumero ja voimassaoloaika. Voit myös valita maksutavaksesi verkkopankkimaksun, PayPalin, Klarna Laskun tai Tilin.
  2. Voinko tehdä tilauksen puhelimella?
    Kyllä, voit tehdä tilauksen myös puhelimitse. Sivustomme on mobiilioptimoitu, joten sitä on helppo ja nopea käyttää puhelimella. Vaihtoehtoisesti voit soittaa asiakaspalveluun numeroon 09 427 20849, jossa ystävällinen asiakaspalvelumme auttaa sinua tekemään tilauksen.
  3. Voinko käyttää useampaa kuin yhtä korttia maksuvälineenä?
    Kyllä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, soittamalla 09 427 20849 tai sähköpostitse info@weightworld.fi
  4. Hyväksyttekö kansainvälisiä luottokortteja?
    Kyllä hyväksymme.
  5. Kuinka maksutapahtuma näkyy tiliotteellani?
    Maksutapahtuma näkyy laskutustiedoissasi www.WeightWorld.fi –nimellä.

Tilaus

  1. Minulla on teknisiä ongelmia, mitä teen?
    On aina harmillista, jos internet-yhteys pätkii tilausta tehdessä. Ei kuitenkaan hätää, sillä voit tehdä tilauksen myös puhelimitse. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua tilauksen kanssa.
  2. Kuinka voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?
    Asiakaspalvelu on meille erittäin tärkeää, emmehän olisi täällä ilman asiakkaitamme! Ystävällinen ja asiantunteva asiakaspalvelumme on saatavillasi arkipäivisin kello 11-16. Jos sinulla on ongelmia tilauksesi kanssa, kysyttävää palvelusta, tai jos haluat tehdä tilauksen asiakaspalvelumme kautta, napsauta tästä.
  3. Kuuluuko tilaukseeni lisäkuluja?
    Pyrimme tekemään asiakkaidemme maksusuorituksesta niin helppoa ja turvallista kuin mahdollista. Tämän vuoksi tilauksiin ei kuulu piileviä kuluja tai lisämaksuja. Sinun tarvitsee ainoastaan maksaa tilaamistasi tuotteista, sekä toimituskuluista.
  4. Miksi kysytte puhelinnumeroani tilauslomakkeessa?
    Tiedämme, että jotkut sivustot käyttävät asiakkaidensa puhelinnumeroita pommittaakseen heitä myyntipuheluilla ja kyselyillä. Pyydämme asiakkaidemme puhelinnumeroita ainoastaan siksi, että voimme tarvittaessa ottaa sinuun yhteyttä koskien tilauksen toimitusta.

Toimitus

  1. Milloin tilaukseni saapuu perille?
    Tilauksesi saapumisajankohta riippuu valitsemastasi toimitusvaihtoehdosta sekä kellonajasta, jolloin teet tilauksen. Jos tilaat ennen kello 18.00 pakettisi lähtee varastostamme samana päivänä. Kello 18.00 jälkeen tehdyt tilaukset lähetetään seuraavana päivänä. Jos teet tilauksen viikonloppuna, pakettisi lähtee eteenpäin maanantaiaamuna. Pyhäpäivisin tehdyt tilaukset lähetetään seuraavana päivänä. UPS-lähettipalvelun kautta tehdyt tilaukset saapuvat 1-2 arkipäivän sisällä tilauksesta. UPS-kuriiripalvelu on valittavana vain Suomen eteläisille alueille. Postin kautta tehdyt tilaukset saapuvat 5-6 tai 14 arkipäivän (ma-pe) kuluttua tilauksesta, riippuen valitsemastasi lähetystavasta.
  2. Voinko jäljittää tilaustani?
    Jos valitset jäljitettävän toimitustavan, voit seurata lähetyksen kulkua seurantatunnuksen avulla. Tällöin seurantatunnus lähetetään sinulle sähköpostitse heti paketin lähettämisen jälkeen.
  3. Miten tilaukset toimitetaan?
    Toimimme yhteistyössä Postin ja UPS:n kanssa, mikä takaa tuotteiden nopean ja luotettavan perille saapumisen.
  4. Vaatiiko tilauksen vastaanottaminen allekirjoitusta?
    Jos tilauksesi toimitetaan UPS-lähettipalvelulla, tulee sinun olla paikalla kuittaamassa vastaanottamasi lähetys. Kuittaamalla tilauksen vastaanotetuksi voimme varmistaa, että lähetys on saapunut turvallisesti perille.
  5. Entä jos en ole paikalla lähetyksen saapuessa?
    Voit estää tätä tapahtumasta käyttämällä seurantanumeroa, jonka avulla voit vaivatta seurata lähetyksen kulkua sekä saapumisaikaa postin tai UPS:n verkkosivuilla. Postipaketit toimitetaan lähimpään postiisi, ja voit noutaa paketin kun sinulla on aikaa. Jos et ole kotona lähetyksen saapuessa, UPS jättää sinulle tiedon toimitusyrityksestä, sekä puhelinnumeron, johon voit soittaa uuden toimitusajan sopimiseksi. Otamme myös sinuun yhteyttä varmistaaksemme, että paketti saapuu oikeaan osoitteeseen. Jos sinulla on kysyttävää koskien lähetysten toimittamista tai yksinkertaisesti tarvitset apua tilauksesi seurannassa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme – vastaamme mielellämme kysymyksiisi.
  6. Tilaukseni ei ole saapunut, mitä minun tulisi tehdä?
    Jos olet valinnut jäljitettävän toimituksen, voit käyttää yksilöllistä seurantanumeroasi seuraamaan tilauksen etenemistä ja odotettua toimituspäivää. Vaihtoehtoisesti voit ottaa meihin yhteyttä ja avulias asiakaspalvelumme auttaa sinua jäljittämään tilauksesi. Jotta voimme auttaa sinua löytämään tilauksesi, ole hyvä ja ota 8-numeroinen tilausnumerosi valmiiksi esille.
  7. Toimitatteko maahani?
    Tarjoamme kansainvälisen toimituksen yli 60 maahan maailmanlaajuisesti. Jos haluat tarkistaa toimitammeko juuri sinun maahasi, vieraile toimitus-sivulla ja valitse maasi pudotusvalikosta.

Palautukset

  1. Mikä on tuotteiden palautuskäytöntö?
    Tuotteiden palauttaminen meille on helppoa. Jos haluat palauttaa tilauksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse 09 427 20849. Asiakaspalvelumme ohjeistaa sinua palautuksen kanssa niin, että se käy helposti ja tehokkaasti. Voit palauttaa avaamattomat / käyttämättömät tuotteet enintään 30 päivän kuluttua toimituksesta. Palauta vain tuote meille, ja hyvitämme maksun samalla maksutavalla, jota käytit tilausta tehdessäsi. Aina ennen palautusta ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
  2. Haluan palauttaa ostokseni, mitä teen?
    Jos haluat palauttaa tuotteen, ota meihin yhteyttä, niin autamme sinua palautuksen kanssa.
  3. Saanko rahat takaisin jo palautan tuotteen?
    Hyvitämme ostoksesi saman maksutavan kautta, jolla maksoit ostoksesi.
  4. Kuinka kauan kestää ennen kun saan hyvityksen palautuksesta?
    Pyrimme käsittelemään hyvityksen viikon sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteen takaisin varastolle.

Tietosuoja

  1. Onko verkkosivusto salattu?
    Kyllä, WeightWorld käyttää uusinta 256-bittistä SSL-salaustekniikkaa varmistaakseen, että ostaminen verkkokaupassamme on turvallista ja suojattua.
  2. Mitä ovat evästeet? Tulisiko minun ottaa evästeet käyttöön selaimessani?
    Eväste on pieni määrä tietoa, joka auttaa verkkoselaintasi hahmottamaan verkkosivua. Jotta voisit hyötyä kaikista WeightWorld- sivuston ominaisuuksista, sinun on otettava evästeet käyttöön selaimessasi. Evästeiden avulla voit lisätä tuotteita ostoskoriin ja antaa meille mahdollisuuden mukauttaa verkkosivuamme juuri sinun näköiseksi. Lisätietoja siitä, mitä evästeitä käytämme löydät Evästeet -sivulta.
  3. Onko turvallista käyttää luottokorttia sivulla?
    Kyllä, kaikki luottokorttimaksut tehdään PCI-suojatulla palvelimella, 256-bittisellä salauksella.
  4. Ovatko henkilökohtaiset tietoni turvassa?
    Vastustamme roskapostia, ja voimme vakuuttaa, ettei henkilökohtaisia tietojasi käytetä tällaiseen toimintaan. Mikäli haluat rekisteröityä uutiskirjeemme tilaajaksi saadaksesi tietoja kampanjoista ja tarjouksista, voit tehdä niin valitsemalla tämän vaihtoehdon tilauslomakkeen yhteydessä. Emme koskaan ota yhteyttä asiakkaisiimme tai käytä näiden henkilökohtaisia tietoja ilman käyttäjän suostumusta. Voit myös olla varma, että emme koskaan jaa tietojasi kolmansille osapuolille.