• klarna
    Luotettavat maksutavat

    Verkkopankkimaksu tai osta nyt ja maksa myöhemmin

  • Ilmainen toimitus aina yli 50€ ostoksiin

    Luotettavat ja nopeat toimitustavat

  • Asiakkaan tietoturva

    Tietosi ovat meillä turvassa

Viisi keinoa aamupalan boostaamiseen

Kun teet, tee kunnolla, eikö? Tämä pätee niin kuntoiluun, painonhallintaan kuin hyvään oloon sekä hyvinvoinnin maksimoimiseen. Mikä siis olisikaan parempi paikka aloittaa, kuin heti heräämiseen jälkeen - aamupalalla!

Aamupala muodostaa pohjan edessäsi olevalle päivälle, joten sitä ei turhaan kutsuta päivän tärkeimmäksi ateriaksi… siksi sinun ei tulisikaan koskaan skipata sitä! Voit tehdä hienovaraisia muutoksia päivittäin, jotta saisit kaiken irti aamupalasta. Enemmittä puheita, tässä ovat viisi keinoa aamupalasi boostaamiseen!

1. Maito Dilemma

379768576

On valitettavasti olemassa totuuksia, jotka sinun tulisi tietää maidosta. Kevytmaito ja rasvaton maito sisältävät vähemmän rasvaa, mutta enemmän sokeria täysmaitoon verrattuna - tehden niistä yhtä pahoja, ellei jopa pahempia painonhallinnan näkökulmasta katsottuna. Tutkimukset ovat osoittaneet, että täysmaito on tehokkaampi kehon sopeuttamiseen. Makeuttamaton soija- ja mantelimaito tarjoavat raikkaan maun ja proteiinia kokonaisvaltaiseen terveyteen, ilman tavallisen maidon miinuspuolia. Lisäksi tee ja kahvi sisältävät luonnon antioksidantteja, jotka maito neutraloi… juo siis juomasi mustina!

2. The Cereal Killer

1026711466

Murot ovat loistava tapa aloittaa päivä, mutta harmillisesti monet niistä on ladottu täyteen sokeria! Harkitse vaihtoa vehnäleseisiin tai sokerittomaan/itse tehtyyn mysliin, jotta varmistut aamupalasi ravitsevuudesta - korkea kuitupitoisuus on hyväksi ruoansulatukselle ja se toimii myös loistavana “polttoaineena”. Voit heittää sekaan pilkottuja hedelmiä sekä jogurttia ja hunajaa maun parantamiseksi.

3. Vaihda tummempaan

536564173

Toinen kiistan aihe pyörii paahtoleivän ympärillä! Valkoinen leipä on tummaa leipää prosessoidumpaa ja sillä on korkeampi glykeeminen indeksi - se on siis valmistettu hiilihydraateista, jotka palavat tai muuntuvat rasvaksi nopeammin. Tummassa leivässä on sekä enemmän kuitua että matalampi glykeeminen indeksi, jonka vuoksi se vapauttaa hiilihydraatit hitaasti, mahdollistaen pitkäaikaisen energiansaannin. Muista myös levittää viisaasti. Vaihda tylsä voi avokadotahnaan tai orgaaniseen maapähkinävoihin.

4. Luovu mehuista

1030705204

Hedelmämehun raikas maku on aamuisin lyömätön, mutta siitä joutuu maksamaan kovan hinnan. Ilman hedelmän sisältämää kuitua hedelmämehut (etenkin tiivistemehut) ovat vain susia lampaan vaatteissa… suden ollessa sokeri! Kokeile vaihtaa mehut kotitekoisiin smoothieihin tai jos haluat vain C-vitamiinia, jätä turhat välikädet pois ja ota veteen liukenevia C-vitamiinitabletteja.

5. Tehosta elämäntyyliäsi

566920462

Me kaikki tiedämme, ettei aamiainen ole mitään ilman kahvia. Miten muuten selviäisimme aamun ensimmäisistä, väsyneistä tunneista? Mutta monet eivät tiedä, että voit lisätä ainesosia kuumiin juomiin tehostaaksesi niitä entisestään. Lisää kanelia kahviin aineenvaihdunnan boostaamiseksi tai lisää sitruunaa ja inkivääriä teehen niin ikään aineenvaihdunnan boostaamiseksi sekä kehon myrkkyjen poistamiseksi.