• klarna
    Luotettavat maksutavat

    Verkkopankkimaksu tai osta nyt ja maksa myöhemmin

  • Ilmainen toimitus aina yli 50€ ostoksiin

    Luotettavat ja nopeat toimitustavat

  • Asiakkaan tietoturva

    Tietosi ovat meillä turvassa

Viisi kotona tehtävää liikettä

Jos rehellisiä ollaan, on elämä nykyään erittäin kiireistä. Työn tai koulun ja kodin välillä tasapainoilu on jo valmiiksi kuluttavaa, ennen kuin yhtälöön heitetään ihmissuhteet, harrastukset, sosiaalinen elämä sekä ruokavalion noudattaminen. Vaikka kuinka haluaisit olla aktiivinen ja vaikka kuinka rakastaisit liikkumista, voi siitä tulla liian työlästä. Myöskään kuntosalit eivät ole kaikkia varten, sillä ne vaativat aikaa ja rahaa. Eihän aktiivisena pysymisen ja kokonaisvaltaisen terveyden tukemisen tarvitse olla aikaa vievää ja kallista? Jos haluat vain olla terveellinen, ei sen tarvitsekaan olla! Tässä ovat WeightWorld:n top-5 kotona tehtävää liikettä, jotka pitävät sinut hyvässä kunnossa ja terveellisenä:

1: Punnerrukset

630547955

Punnerrus ovat loistava, kehon omaa painoa hyödyntävä liike, joka käytännössä aktivoi jokaisen ylävartalon lihaksen. Voit tehdä niitä korkokenkiä ja juhlamekkoa lukuun ottamatta missä asussa tahansa, etkä tarvitse muuta kuin lattian (pahoittelut astronauteille)! Ne ovat lisäksi uskomattoman monimuotoisia. Laajenna ja kavenna käsien asentoa vaihtaaksesi fokusta rintalihaksista käsilihaksiin, kasvata toistojen määrää poltteen maksimoimiseksi tai hiljennä vauhtia vakaamman asennon saamiseksi.

2: Kyykyt

390236356

Kyykyt ovat punnerruksia jaloillesi! Ja kuten punnerruksista, myös kyykyistä on olemassa erilaisia variaatioita, joilla aktivoit kaikki jalkojen sekä keskivartalon lihakset. Ja mikä parasta, et tarvitse mitään varusteita - kunhan muistat välttää portaita jälkeenpäin!

3: Jooga

783576469

Jooga on nykysukupolven treenimuoto, mikä ei yllätä, sillä tarvitset ainoastaan pienen palan maata (tai joogamaton). Ei, emme aio ehdottaa joogaopettajan palkkaamista! Internet on tulvillaan eri variaatioita tarjoavia ohjelmia. Sen lisäksi jooga on hyväksi ryhdille, tasapainolle sekä nivelten ja lihasten notkeudelle. Se on myös hyvä tapa rentoutua ja purkaa paineita.

4: Lankutus

737485264

Sen lisäksi, että se oli suosittu meme-trendi vuonna 2009 (käy nostalgiatripillä), on lankuttaminen yksi parhaimmista keskivartalon lujuuden mittareista, jonka voit suorittaa olohuoneesi lattialla! Se on saumaton tapa parantaa ryhtiä sekä aktivoida keskivartaloa ja vatsalihaksia. Koska se keskittää koko painon vatsan seudulle, voidaan tuloksia saavuttaa tekemällä tätä uuvuttavaa liikettä vain muutamia minuutteja per päivä. Lisää vaihtelevuutta ja aktivoi useampia lihasryhmiä lankuttamalla sivuasennossa tai levittämällä kätesi.

5: Vatsalihasliike

610194995

Viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä ovat vatsalihasliikkeet! Aivan kuten punnerruksia varten, tarvitset vain lattian - ja pehmeän maton, mikäli kaipaat luksusta. Myös vatsalihasliikkeet ovat valtavan monipuolisia, joten mikäli haluat pyykkilautavatsan tai vain parempaa keskivartalon hallintaa, on olemassa liike juuri sinua varten!