Asiakaspalvelu
Me olemme täällä sinua varten! Tutustu alla oleviin usein kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli sinulla on yhä kysyttävää, ota rohkeasti yhteyttä.
Usein kysytyt kysymykset
Milloin vastaanotan tilaukseni?
Tarjoamme 2–4 päivän toimituksen, joka sisältää lähetyksen seurantakoodin.
Asiakkaan tulee noutaa paketti valitsemastaan Postin noutopisteestä.
Kaikki ennen klo 12.00 tehdyt tilaukset lähetetään jo samana päivänä ja ne toimitetaan perille 2–4 arkipäivän kuluessa.
Miten voin seurata tilaustani?
Voit seurata tilaustasi käyttämällä yksilöllistä seurantanumeroa, jonka saat, kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme. Siirry toimitussivullemme ja syötä seurantatunnuksesi.
Mitä maksutapoja hyväksytte?
Tarjoamme laajan valikoiman maksutapoja tarpeidesi mukaan. Voit maksaa seuraavilla menetelmillä: Google Pay, Apple Pay, luotto-/pankkikortti, Shop, PayPal ja Klarna. Halutessasi voit tehdä tilauksesi sähköpostitse, ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian viimeistelläksemme tilauksesi.
Tilaukseni ei ole saapunut. Mitä voin tehdä?
Voit seurata tilauksesi etenemistä ja arvioitua saapumispäivää yksilöllisen seurantanumeron avulla. Vaihtoehtoisesti voit ottaa yhteyttä meihin, ja avulias asiakaspalvelumme auttaa sinua tilauksesi seurannassa. Jotta voimme paikantaa tilauksesi, pidä 10-numeroinen tilausnumerosi käsillä.
Mistä saan lisätietoja tuotteistanne?
Jos sinulla on kysyttävää tuotteista, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse. Asiakaspalvelumme on avoinna maanantaista perjantaihin.
Sähköposti
Lähetä meille sähköpostia milloin tahansa, ja saat vastauksen 24 tunnin sisällä (maanantai–perjantai): info@weightworld.fi
