Asiakaspalvelu
Olemme täällä auttamassa! Tutustu alla usein kysyttyihin kysymyksiin ja jos sinulla on vielä kysyttävää, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä.
Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa maanantaista perjantaihin klo 8–18.
Usein kysytyt kysymykset
                          
                          
                            Milloin saan tilaukseni?
                          
                          
  
                        
                        Tilauksesi saapumisaika riippuu valitsemastasi toimitustavasta. Toimitettaessa Iso-Britanniaan sinulla on 3 vaihtoehtoa:
- Erikoistoimitus Seuraavaksi Päiväksi, Taattu klo 13 mennessä
- Suosituin: 2 Päivän Toimitus 2 Arkipäivän Kuluessa
- Ilmainen Toimitus 4 Arkipäivän Kuluessa
Toimitettaessa Ison-Britannian ulkopuolelle meillä on 2 vaihtoehtoa:
- Royal Mail International: 7–10 arkipäivää
- UPS Express: 1–3 arkipäivää
Kaikki onnistuneet tilaukset, jotka on tehty ennen klo 16 maanantaista perjantaihin, lähetetään samana päivänä. Kaikki tilaukset, jotka on tehty perjantaina klo 16 jälkeen tai viikonlopun aikana, lähetetään maanantaina (tai tiistaina, jos kyseessä on pyhäpäivä).
                          
                          
                            Miten voin seurata tilaustani?
                          
                          
  
                        
                        Voit seurata tilaustasi käyttämällä yksilöllistä seurantatunnusta, jonka saat, kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme. Käy toimitussivullamme ja syötä seurantatunnuksesi.
                          
                          
                            Mitä maksutapoja hyväksytte?
                          
                          
  
                        
                        Tarjoamme laajan valikoiman maksuvaihtoehtoja tarpeidesi mukaan. Voit maksaa Apple Paylla, luotto-/pankkikortilla tai, jos koet mukavammaksi asioida puhelimitse, voit soittaa ja tehdä tilauksen jonkun tiimimme jäsenen kanssa.
                          
                          
                            Tilaukseni ei ole saapunut. Mitä voin tehdä?
                          
                          
  
                        
                        Voit käyttää yksilöllistä seurantatunnustasi tarkistaaksesi tilauksesi etenemisen ja arvioidun saapumisajan. Vaihtoehtoisesti voit ottaa meihin yhteyttä, ja asiakaspalvelumme auttaa sinua tilaustasi koskevissa tiedoissa. Jotta voimme paikantaa tilauksesi, pidä 8-numeroinen tilausviitenumero valmiina.
                          
                          
                            Miten voin saada lisää tietoa tuotteistanne?
                          
                          
  
                        
                        Jos sinulla on kysyttävää tietyistä tuotteista, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme puhelimitse, live-chatin tai sähköpostin kautta. Tiimimme on tavoitettavissa maanantaista perjantaihin klo 8–18.
Sähköposti
Lähetä meille sähköpostia milloin tahansa, ja saat vastauksen 24 tunnin sisällä (maanantai–perjantai): info@weightworld.fi
