Onko sinulla kysyttävää? Täältä löydät vastaukset asiakkaidemme yleisimpiin kysymyksiin.
Muistathan, että asiakkaidemme mielipiteet ovat meille erittäin tärkeitä. Jos sinulla on kysyttävää etkä löydä vastausta verkkosivuiltamme, ota rohkeasti meihin yhteyttä.

Tietoa meistä

  1. Milloin WeightWorld perustettiin?

    WeightWorld perustettiin vuonna 2005 tavoitteenaan auttaa miehiä ja naisia omaksumaan terveellisempi elämäntapa. Vuonna 2008 brändi laajeni Eurooppaan ja vakiinnutti nopeasti asemansa luotettavana nimenä luonnollisten hyvinvointiratkaisujen tarjoajana.

    Tänään WeightWorld on ylpeästi globaali brändi, johon ovat luottaneet jo tuhannet tyytyväiset ja uskolliset asiakkaat ympäri maailman.

    Olemme todella iloisia, että olemme nyt Suomessa! Voimme auttaa entistä useampia suomalaisia elämään terveellisempää ja onnellisempaa elämää.

  2. Missä WeightWorld sijaitsee?

    WeightWorld sijaitsee Sevenokasissa, Isossa-Britanniassa.

  3. Mistä tiedän, että teiltä ostaminen on turvallista?

    Käytämme laajaa valikoimaa sähköisiä ja fyysisiä turvatoimia sekä laitteita henkilö- ja maksutietojesi suojaamiseksi.

    Kaikki kumppanimme ja maksupalveluntarjoajamme ovat PCI DSS -standardin mukaisia, ja kaikki tiedot salataan ennen lähettämistä käyttämällä Secure Sockets Layer (SSL) -protokollaa.

  4. Onko teillä myymälää, jossa voisin käydä?

    Ei, WeightWorld on täysin verkkokauppa, joka vastaa painonhallintatarpeisiisi. Koska meillä ei ole fyysistä myymälää, pystymme tarjoamaan sinulle parhaat hinnat ja tarjoukset.

Maksaminen

  1. Mitä maksutapoja hyväksytte?

    Tarjoamme useita maksutapoja asiakkaidemme tarpeisiin. Voit maksaa luottokortilla, pankkikortilla, Shop Paylla, Apple Paylla tai Google Paylla. Huomaa, että emme hyväksy shekkejä.

  2. Hyväksyttekö kansainväliset luottokortit?

    Kyllä, hyväksymme myös kansainväliset luottokortit.

  3. Miten tapahtuma näkyy kortillani/pankkitililläni?

    Maksusi näkyy kortillasi tai tiliotteellasi nimellä 'www.weightworld.fi'.

Tilaaminen

  1. Minulla on alennuskoodi, mihin syötän sen?

    Alennuskoodi syötetään sille varattuun kenttään kassalla ennen maksun suorittamista. Huomioithan, että voit käyttää vain yhtä alennusta/koodia kerrallaan.

  2. Mihin puhelinnumeroani käytetään?

    Tiedämme, että jotkut yritykset käyttävät puhelinnumeroita pommittaakseen asiakkaita myyntipuhelulla ja kerätäkseen tietoja tutkimuksia varten. Älä huoli, emme pidä tällaisesta toiminnasta emmekä koskaan tekisi niin. Kysymme asiakkailtamme puhelinnumeroa siltä varalta, että meidän on otettava sinuun yhteyttä tilauksesi tai toimituksesi suhteen.

  3. Mitä teen, kun sivustolla on tekninen ongelma?

    Jos kohtaat teknisiä ongelmia sivustollamme, suosittelemme ensin kokeilemaan sivun lataamista uudelleen tai kokeilemaan toista verkkoselainta. Jos ongelma ei ratkea, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@weightworld.fi, jotta voimme auttaa sinua ratkaisemaan ongelman.

Toimitus

  1. Milloin saan tilaukseni?

    Tilauksesi arvioitu toimitusaika Postin noutopistepalvelulla on 2–4 arkipäivää tilauksesta. Huomaa, että kaikki viikonloppuna tehdyt tilaukset käsitellään maanantaina. Maanantaista perjantaihin kaikki ennen klo 12:00 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä. Voit seurata tilauksesi etenemistä seurantakoodillasi.

  2. Mihin tuotteeni toimitetaan?

    Tuotteesi toimitetaan siihen Postin noutopisteeseen, jonka valitsit tilausta tehdessäsi.

  3. Tein tilauksen muutama päivä sitten, miksi se ei ole vielä saapunut?

    Tilauksille ilmoitettu toimituspäivä on arvio. Muista myös, että kyse on arkipäivistä, ja arkisin klo 12:00 jälkeen tehdyt tilaukset käsitellään seuraavana päivänä. Viikonloppuna tilatut tuotteet käsitellään maanantaina. Jos et saa tilaustasi perille, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse, ja autamme sinua pakettisi seurannassa.

  4. Miten voin olla varma, että tein tilaukseni oikein?

    Kun olet tehnyt tilauksesi, saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Jos et jostain syystä saa sitä, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Muista pitää myös roskapostikansiota silmällä.

  5. Voinko seurata tilaustani milloin tahansa?

    Kyllä, voit tarkistaa tilauksesi tilan reaaliajassa. Kun tilauksesi on lähetetty, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa on seurantalinkki ja seurantanumero. Voit seurata tilaustasi kyseisen linkin kautta syöttämällä seurantakoodisi.

palautus

    Me WeightWorldilla olemme ylpeitä siitä, että voimme tarjota korkealaatuisia tuotteita ja palvelua. Vaikka olemme varmoja, että pidät tilaamastasi tuotteesta, ymmärrämme, että joskus mieli saattaa muuttua. Meille on erittäin tärkeää, että olet täysin tyytyväinen ostokseesi. Jos jostain syystä haluat palauttaa tuotteen, olemme tehneet palautusprosessista helpon ja nopean. Meillä on 30 päivän palautusoikeus, ja ystävällinen asiakaspalvelutiimimme on aina valmiina vastaamaan kaikkiin kysymyksiisi.

  1. Kuinka palautan tuotteen?

    Tuotteiden palauttaminen meille on hyvin yksinkertaista; aloita ottamalla meihin yhteyttä.

    Jos haluat palauttaa tuotteen mistä tahansa syystä, voit palauttaa sen meille 30 päivän kuluessa alkuperäisessä kunnossa ja saada vaivattomasti hyvityksen.

    Jos huomaat toimituksen yhteydessä, että pakkaus on vaurioitunut ja tuotteesi ovat myös vaurioituneet, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian.

    Saat ilmoituksen, kun varastomme on vastaanottanut tuotteen ja kun hyvitys on suoritettu. Näin pysyt ajan tasalla koko prosessin ajan.

    Hyvitys maksetaan samalla maksutavalla, jota käytit tilauksen tekemiseen.

    Varmistaaksesi, että varastomme vastaanottaa palauttamasi tuotteen, suosittelemme käyttämään seurattavaa toimitustapaa, jotta voit seurata lähettämäsi tuotteen kulkua.

  2. Haluan palauttaa tuotteeni

    Voit palauttaa avaamattomat tuotteet, joihin et ole tyytyväinen, 30 päivän kuluessa toimituksesta. Lähetä tuote takaisin meille, niin saat hyvityksen samalla maksutavalla, jolla olet alun perin maksanut.

  3. Olen vastaanottanut viallisen tuotteen.

    On tärkeää ottaa meihin yhteyttä heti, kun huomaat vian. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita 10-numeroinen tilausnumerosi, tuotteen nimi ja vian luonne, niin lähetämme sinulle korvaavan tuotteen mahdollisimman pian.

  4. Tilauksestani puuttuu tuote

    Ota meihin yhteyttä, jos huomaat, että tilauksestasi puuttuu jokin tuote. Ilmoita meille 10-numeroinen tilausnumerosi, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian ja lähetämme puuttuvat tuotteet sinulle.

  5. Mistä tiedän, että olette vastaanottaneet tuotteeni?

    Ilmoitamme sinulle heti, kun tuotteesi on saapunut varastollemme. Ilmoitamme sinulle myös, kun hyvitys on käsitelty tai kun uusi lähetys on lähetetty.

  6. Milloin saan hyvityksen?

    Pankista ja kortinmyöntäjästä riippuen hyvitykset näkyvät tililläsi 5–7 arkipäivän kuluessa.

Turvallisuus

  1. Onko verkkosivustonne salattu?

    Kyllä, WeightWorld käyttää uusinta 256-bittistä SSL-salaustekniikkaa varmistaakseen, että verkkokauppamme kautta tekemäsi maksutapahtumat ovat turvallisia ja suojattuja.