WeightWorldilla olemme ylpeitä siitä, että tarjoamme korkealaatuisia tuotteita ja palvelua. Vaikka olemme varmoja, että pidät tilaamastasi tuotteesta, ymmärrämme, että joskus saatat muuttaa mieltäsi. Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Jos haluat jostain syystä palauttaa tuotteen, olemme tehneet siitä helppoa. Meillä on selkeä ja vaivaton 30 päivän palautuskäytäntö, ja ystävällinen asiakaspalvelutiimimme on aina valmiina vastaamaan kysymyksiisi.
Pienenettävä sisältö
                    
                    
                      Miten voin palauttaa tuotteen?
                    
                  Tuotteiden palauttaminen meille on erittäin helppoa; aloita ottamalla yhteyttä meihin.
- os haluat palauttaa tuotteen mistä tahansa syystä, voit palauttaa sen meille 30 päivän kuluessa alkuperäisessä kunnossa ja saat vaivattoman hyvityksen.
 - Jos huomaat toimituksen yhteydessä, että pakkaus on vahingoittunut ja tuotteesi ovat myös vahingoittuneet, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian.
 - Saat ilmoituksen, kun varastomme on vastaanottanut palautetun tuotteen ja kun hyvitys on suoritettu, jotta pysyt ajan tasalla koko prosessin ajan.
 - Hyvitys maksetaan samalla maksutavalla, jota käytit tilauksen yhteydessä.
 
Varmistaaksesi, että varastomme vastaanottaa palautetun tuotteen, suosittelemme käyttämään seurantamahdollisuudella varustettua toimitustapaa, jotta voit seurata palautustasi.
Huomioithan, että hygieniasta johtuen muotoilevia alusvaatteita tai vaatteita, joita on käytetty, ei voida hyvittää.
                    
                    
                      Haluan palauttaa tuotteeni
                    
                  Voit palauttaa minkä tahansa avaamattoman tuotteen, johon et ole tyytyväinen, 30 päivän kuluessa toimituksesta. Lähetä tuote meille takaisin, ja saat hyvityksen samalla maksutavalla, jolla maksoit alun perin.
Huomioithan, että hygieniasta johtuen muotoilevat alusvaatteet, korsetit tai vaatteet, joita on käytetty, eivät ole palautuskelpoisia.
                    
                    
                      Olen vastaanottanut vialaisen tuotteen
                    
                  On tärkeää ottaa meihin yhteyttä heti, kun havaitset vian. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita 8-numeroinen tilausnumerosi, tuotteen nimi ja vika, niin lähetämme sinulle korvaavan tuotteen mahdollisimman pian.
                    
                    
                      Tilauksestani puuttuu tuote
                    
                  Ota meihin yhteyttä, jos huomaat, että tilauksestasi puuttuu tuote. Kerro meille 8-numeroinen tilausnumerosi, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian lähettääksemme puuttuvat tuotteet.
                    
                    
                      Mistä tiedän, että olette vastaanottaneet tuotteeni?
                    
                  Heti kun vastaanotamme tuotteesi takaisin varastossamme, saat siitä ilmoituksen. Pidämme sinut myös ajan tasalla, kun hyvityksesi käsitellään tai korvaava lähetys lähetetään.
                    
                    
                      Milloin saan hyvityksen?
                    
                  Kortin myöntäjästä ja pankistasi riippuen hyvitykset voivat kestää 2–3 arkipäivää.
                    
                    
                      Palautan tuotteen ulkomailta, milloin se saapuu teille?
                    
                  Kansainväliset toimitukset vievät aina hieman pidempään saapua Iso-Britanniaan, joten varaa toimitukselle jopa 21 arkipäivää, jotta se saapuu varastollemme. On jälleen tärkeää käyttää seurattavaa postipalvelua, jotta voit tarkistaa tuotteen sijainnin.
Omistautunut asiakaspalvelutiimimme on valmis auttamaan kaikissa kysymyksissäsi. Ota vain yhteyttä tai käytä live-chat-palvelua.
      