Olemme niin varmoja tuotteidemme tehokkuudesta, että voimme taata sen. Perustamisestamme vuonna 2006 lähtien olemme saaneet laajaa tukea käyttäjiltä, jotka haluavat näyttää ja tuntea olonsa paremmaksi. Tämä on antanut meille mahdollisuuden kehittää lukuisia omia tuotteita. Työskentelemme valikoitujen valmistajien kanssa, ja jokainen ainesosa tarkastetaan huolellisesti sen laadun ja alkuperän suhteen. Tuloksena emme halua vain, että pidät tuotteistamme, vaan että rakastat niitä!
Lue seuraavaksi Rahat takaisin -takuumme (MBG) ehdot ja edellytykset:
1. Rahat takaisin -takuumme, jota kutsutaan jäljempänä nimellä ”MBG”, koskee valikoituja tuotteita, jotka on valmistettu yrityksellemme omilla tuotemerkeillämme.
2. MBG-takuun piiriin kuuluvat tuotteet ovat nimenomaisesti omien tuotemerkkien tuotteita.
3. Tuotteemme eivät ole tarkoitettuja parantamaan, hoitamaan tai ehkäisemään mitään sairauksia, vaivoja tai oireita.
4. Jos hyödynnät tai olet hyödyntänyt useamman tuotteen ostosta saatavaa alennusta tai tarjousta, hyvitys suoritetaan kyseiseen tarjoukseen sovellettavan alennuksen mukaisesti.
5. Palautuksen tai vaihdon käsittelyyn kuluu 5–10 työpäivää.
6. Rahat takaisin -takuu koskee kaikkia tuotteita, jotka on ostettu suoraan verkkosivustoltamme tai puhelimitse asiakaspalvelijoidemme kautta. Tukku- tai muut jälleenmyyjämme eivät ole velvollisia tarjoamaan samaa palvelua.
7. Palautuspyynnöt on tehtävä kuluttajan toimesta. Tukku- ja/tai jälleenmyyjien palautuspyyntöjä ei hyväksytä.
8. Hyvitämme vain ostettujen tuotteiden hinnan, emme tuotteiden toimitus- tai palautuskuluja, elleivät tuotteet ole viallisia.
9. Jos tuotteet ovat viallisia, pidätämme oikeuden tarkistaa tuotteen koostumuksen ja hyvitämme koko summan, mukaan lukien toimituskulut, jos testitulokset osoittavat tuotteen olevan viallinen. Jos haluat tehdä valituksen viallisesta tuotteesta, sinun on ilmoitettava siitä asiakaspalveluumme 48 tunnin kuluessa tuotteen saapumisesta.
10. Emme ole vastuussa palautusten katoamisesta, joka johtuu valitsemastasi kuljetusyhtiöstä. Olet täysin vastuussa tuotteesta, kunnes se on saapunut takaisin varastoomme. Lisäksi yritys ei ole vastuussa kuljetuskustannuksista, ja ne ovat kokonaan asiakkaan vastuulla. Siksi suosittelemme, että lähetät tavarat kirjatulla, erityislähetys- tai seurantapalvelulla.
11. MBG-takuumme ei vaikuta asiakkaan laillisiin oikeuksiin, vaan täydentää niitä, ja se on voimassa ehtojemme mukaisesti.
12. MBG on voimassa vain kyseisen tuotteen käyttöiän ajan. Jos olet ostanut useamman kuin yhden saman tuotteen, hyvitämme vain avaamattomat ja alkuperäisessä pakkauksessaan olevat tuotteet. Tiimimme tarkastaa myös palautetut tuotteet selvittääkseen, onko hyvitys mahdollinen.
13. Varmista, että käyttämättömien tuotteiden sinetit ovat ehjät (paitsi testatun tuotteen), sillä vain sinetöidyt ja ehjät tuotteet voidaan hyvittää täysimääräisesti.
14. Vain yksi reklamaatio tilausta kohti hyväksytään: useampaa ei hyväksytä.
15. MBG:n myöhemmät korvausvaatimukset muista vaatimukset täyttävistä tuotteista korvataan vain yrityksen harkinnan mukaan.
16. Korvausvaatimukset voidaan tehdä vain, jos tuotetta on käytetty tuoteselosteessa annettujen ohjeiden mukaisesti.
17. Jos haluat tehdä reklamaation MBG:lle, lähetä sähköpostia osoitteeseen info@Weightworld.fi ja ilmoita tilausnumerosi sekä tiedot tuotteen käytöstä. Kerro kokemuksistasi ja liitä mukaan ennen ja jälkeen -todisteet, kuten valokuvat tai vastaavat.
18. Kaikki käyttämättömät tuotteet tai tyhjät pakkaukset on palautettava reklamaation mukana asiakaspalvelutiimin antamaan osoitteeseen.
19. Jos MBG:n reklamaatio on vilpillinen, pidätämme oikeuden vaatia maksetun summan palauttamista sekä korvausta mahdollisista menetyksistä.
20. Yritys pidättää oikeuden muuttaa, päivittää tai poistaa tämän MBG-käytännön milloin tahansa, ja voit käydä tällä sivulla säännöllisesti tutustumassa käytäntöön tehtyihin muutoksiin. Tämä käytäntö on päivitetty viimeksi tammikuussa 2022.
21. Kaikki reklamaatiot on tehtävä 30 päivän kuluessa ostopäivästä, paitsi jos tuotteen käyttöikä on pidempi. Kun reklamaatio johtuu vahingoittuneesta pakkauksesta, sinulla on vain 48 tuntia aikaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
