Olemme niin varmoja tuotteidemme tehokkuudesta, että takaamme sen. Toimimme vuodesta 2005, ja seuraajakuntamme ihmisten keskuudessa, jotka haluavat näyttää ja tuntea olonsa paremmaksi, on mahdollistanut oman tuotevalikoimamme kehittämisen. Teemme yhteistyötä valikoidun valmistajaryhmän kanssa, ja jokainen ainesosa tarkastetaan huolellisesti laadun ja alkuperän osalta. Tämän seurauksena emme halua, että pidät tuotteistamme – haluamme, että rakastat niitä!
Lue alla rahojen takaisin -takuumme (MBG) ehdot ja edellytykset:
- Rahat Takaisin -takuu on alla mainittu nimellä 'MBG' ja se koskee valittuja tuotteita, jotka on valmistettu yrityksellemme omien alamerkkien alla, mukaan lukien MaxMedix, WeightWorld, Animigo, mySmile, Eco Masters ja Viaman.
- Tuotteidemme määritelmä tämän MBG:n mukaan koskee erityisesti tuotteita, jotka sisältävät alamerkkimme nimen.
- Tuotteitamme ei ole suunniteltu parantamaan, hoitamaan tai ehkäisemään mitään sairaustilaa, tautia tai vaivaa.
- Jos olet hyödyntänyt monen tuotteen tarjouksen tai alennuksen, sinulle palautetaan rahaa sovelletun alennuksen mukaisesti.
- Salli vähintään 10 arkipäivää hyvityksen tai vaihdon käsittelyyn.
- Rahat takaisin -takuu koskee kaikkia tuotteita, jotka on ostettu suoraan verkkosivustoltamme tai puhelimitse Asiakaspalveluedustajiemme kautta. Tukku- tai jälleenmyyjät eivät ole velvollisia tarjoamaan samaa palvelua.
- Vaatimukset voivat tehdä vain loppukäyttäjät. Tukkuasiakkaiden ja/tai jälleenmyyjien vaatimuksia ei tunnusteta.
- Hyvitystä maksetaan vain ostettujen tuotteiden kustannuksista, ei toimituskuluista, ellei tuotteissa ole vikaa.
- Jos tuotteet ovat viallisia, pidätämme oikeuden testata tuotteen koostumus ja maksaa sinulle täysi hyvitys, mukaan lukien postikulut, jos testitulokset osoittavat tuotteen olevan viallinen.
- Emme voi ottaa vastuuta kadonneista palautuksista, jotka johtuvat valitsemastasi kuriiripalvelusta. Suosittelemme siksi palauttamaan tuotteet seurantakelpoisella, kirjallisella tai todisteellisesti toimitetulla palvelulla.
- MBG ei vaikuta lakisääteisiin oikeuksiisi ja on niiden lisäksi, ja se on voimassa ehtojemme mukaisesti.
- MBG on voimassa tuotteen koko käyttöiän ajan, ja jos olet ostanut useamman saman tuotteen, hyvitetään vain yksi tuote riippumatta siitä, onko se avattu, ja loput hyvitetään vain, jos ne palautetaan alkuperäisessä pakkauksessa.
- Varmista, että käyttämättömien tuotteiden sinetit eivät ole rikkoutuneet (paitsi yksi testattu), koska vain sinetit voidaan hyvittää täysimääräisesti.
- Vain yksi vaatimus per kotitalous.
- Mahdolliset myöhemmät MBG-vaatimukset muista kelvollisista tuotteista hyvitetään vain yrityksen harkinnan mukaan.
- Vaatimukset voidaan tehdä vain, jos tuotetta on käytetty tuotteen etiketissä annettujen ohjeiden mukaisesti.
- MBG-vaatimuksen aloittamiseksi sinun tulee lähettää sähköpostia osoitteeseen info@weightworld.fi ja antaa tilausnumerosi sekä tiedot tuotteen käytöstä, jakaa kokemuksesi ja mahdolliset todisteet ennen ja jälkeen käytön, mukaan lukien valokuvat tai vastaavat.
- Petollisen MBG-vaatimuksen tapauksessa pidätämme oikeuden vaatia maksamasi summan takaisin sekä korvausta mahdollisista aiheutuneista tappioista.
- Pidätämme oikeuden muuttaa, päivittää tai poistaa tämän MBG-politiikan milloin tahansa, ja sinun tulee tarkistaa tämä sivu säännöllisesti ymmärtääksesi mahdolliset muutokset. Tämä politiikka päivitettiin viimeksi 02/04/2021.
- Kaikki vaatimukset on tehtävä 90 päivän kuluessa ostopäivästä, ellei tuotteen käyttöikä ole pidempi.
- MBG ei koske laitteita. Jos olet saanut viallinen laitteen tai sinulla on teknisiä ongelmia laitteen kanssa, älä huoli, me korjaamme tai vaihdamme sen. Ota vain yhteyttä ystävälliseen asiakaspalveluumme.
